Public sales. Поштова аналогія #5

Не встигли слейтянці оговтатись від першої дози знань про криптовалюти, як знов “прилетіло”. Whitelist, алокація, стейкінг… Насправді – нічого складного. Згадуємо початок історії про інвестиційні марки тут https://sl8.online/post/1vSDvEgMqPKkyAxd1UIES7x5YIG і продовжуємо…

Біля поштового відділення – скупчення народу. Брати будівлю штурмом поки ніхто не збирається, але чути невдоволені вигуки – “а де ж тепер ті марки брати?”, “я зарплату чекав, щоб цілу пачку купити, а не встиг!” тощо. Двері відчиняються та назовні виходить керівник відділення.

– Шановні! Хто з вас відрізняє цільну річ від цілої речі, підійдіть, будь ласка, до мене.
Від юрби відділяються декілька поважного вигляду чоловіків.
– Дякую. Ви напевно філателісти і все це і так знаєте, вам буде нецікаво. Моє пояснення буде для неспеціалістів. Всі ви бачили повідомлення Укрпошти щодо припинення продажу інвестиційних марок. На даний момент їх можна купити лише “на руках” у філателістів, відповідно і ціна буде трохи вища. Але є і інший варіант. Можна прийняти участь у безкоштовній лотереї на купівлю інвестиційних марок. Бажаючи можуть записатися у мене та вказати бажану кількість. Розіграш буде через тиждень. Якщо хтось із вас виграє – знов приходите до відділення, і я вам продам обумовлену кількість марок за фіксованою ціною.

– А якщо я передумаю? – басом вигукнув хтось із натовпу.
– Передумаєте – не прийдете та не купите. Навіть якщо виграєте. Виграш – це право, не обов’язок. До речі, записатися на розіграш теж можна абсолютно безкоштовно.
– Але ж якісь обмеження мають бути? – знову той самий голос.
– Звичайно, – продовжує керівник відділення. По-перше, є ліміти на мінімальну і максимальну кількість замовлених марок. По друге, на всю країну буде лише 50 переможців. І вони отримають куплені марки не відразу, а лише через рік.
– Тююю! – не заспокоюється бас. – Та я краще ці гроші на депозит покладу! Все ж таки десять відсотків річних, ну податки відняти – хай буде вісім… Але ж у плюсі буду!
– Ой, забув сказати, – виправляється начальник. – Через рік ми повертаємо на 20% більше марок, аніж ви купили. Тобто і у нас є такий собі депозит, але вже під 20 відсотків. Без ПДФО та ВС, до речі.
– Почекайте-почекайте! – а це вже якась жіночка. – Я сьогодні заходила до знайомого філателіста, ці марки вже продають втричі дорожче, ніж учора! А через рік вони взагалі можуть по тисячі коштувати! Що мені ті ваші двадцять відсотків??
– Ви не зовсім вірно зрозуміли. Депозит під 20% рахується в марках, а не в гривнях. Ви замовили купівлю сотні марок і виграли – через рік отримаєте сто двадцять марок. Незалежно від їх ціни на той момент, хоч мільйон. Отже, бажаючі прийняти участь в лотереї – проходимо, будь ласка за мною…

Отже (якщо дуже-дуже спрощено):
Whitelist – це і є та сама лотерея;
Алокація – це ваша заявка на участь в лотереї із заздалегідь замовленою кількістю марок. “Місце у ракеті на Марс” за дуже влучним виразом одного з розробників.
Стейкінг – звичайний депозит.

Хто не встиг нахапатися – уважно читаємо умови у формі та записуємось. Зверніть увагу – мінімальний ліміт на алокацію 220 доларів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *